niedziela, 22 stycznia 2017

Moje top 7 ulubionych blogerek.

Hejka! Kto z was ma już ferie zimowe? Ja niestety zaczynam ferie dopiero 13 lutego, muszę przyznać że czekam na nie z niecierpliwością ale zmieniając temat, przychodzę dzisiaj do was z top 7 moich ulubionych blogerek. Obserwuję te dziewczyny od dawna, dlatego postanowiłam że podzielę się z wami osobami które inspirują mnie do prowadzenia bloga, oczywiście nie są to wszystkie blogerki które obserwuję jest ich trochę więcej. 😃


1. Kenzas.

Kenza Zouiten social media: InstagramYouTubeFacebook








2. Zanita Studio.

 BLOG
Zanita Whittington social media: InstagramYouTubeFacebook








3. Maffashion.

 BLOG
Julka Kuczyńska social media: InstagramYouTubeFacebook









4. Kate Waterhouse

Kate Waterhouse social media: InstagramFacebook







5. Jemerced.

Jessica Mercedes Kirschner social media: InstagramYouTubeFacebook








6. Fairfax Journal


Nadia Fairfax social media: InstagramFacebook







6. Ohh Couture.

Leonie Hanne social media: InstagramFacebook









7. Janni Deler

Janni Deler social media: InstagramYouTubeFacebook









Dajcie znać w komentarzach czy przydał się wam mój post i kogo wy obserwujecie. ❤

5 komentarzy:

  1. Maff i Jess najlepszee <3 Wypatrzylam tu tez fajne blogerki takze bede musiala obejrzec ich blogi!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytam żadnej z tych dziewczyn, głównie patrzę na blogi "zwykłych" ludzi, a tu widzę bardzo popularne osoby :) fajne zdjęcia wybrałaś! Obserwuje:)
    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jemerced <3 zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych wszystkich blogerek czytam blogi tylko dwóch
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń