poniedziałek, 28 listopada 2016

Mikołajkowe Prezenty.

Wielkimi krokami zbliża się Grudzień, czyli jeden z najtrudniejszych miesięcy do przeżycia pod względem finansowym. Ponieważ prezenty są poganiane prezentami, w moim przypadku zwłaszcza bo 3 grudnia mam urodziny. Dlatego aby nie obciążać moich rodziców nie wiadomo jakimi kosztami to  postanowiłam że na mikołajki dostanę drobniejszy prezent albo zostanie on połączony z prezentem urodzinowym. Więc po dłuższych przemyśleniach jaki temat powinnam poruszyć w nowym poście, postanowiłam że przygotuję dla was pomysł na prezenty i upominiki z okazji zbliżających się Mikołajek. 🎁




1. Kubek. 
Jest to chyba najpopularniejszy prezent, aczkolwiek proponuje kupić jakiś ciekawy, niepowtarzalny kubek w którym z ochotą piło by się gorącą czekoladę z piankami.







Home&You 
49.00


              






  Home&You
25.00








Home&You
29.00













Home&You
19.00













2.Termofor.
Jest to bardzo praktyczny i przydatny prezent, który z pewnością uszczęśliwi każdą osobę której jest chłodno w zimowy dnień lub wieczór.







Empik
29.99




Empik
39.99







Home&You
55.00










Home&You
55.00










3. Skarpetki.
Jest to kolejny jeden z najpopularniejszych prezentów na święta lub mikołajki. Wiele osób uważają iż skarpetki są strasznie oklepane i jest to beznadziejny pomysł, osobiście nie zgadzam się z ich opinią, ja z wielką chęcią chciałabym dostać jakieś fajne typowo świąteczne skarpetki.








Cropp
29.99












Cropp
29.99









Sinsay
12.99






Sinsay
14.99













4. Kapcie.
Jest to świetny pomysł na prezent bo dzięki temu że zmienimy obuwie w którym codziennie chodzimy możemy wprowadzić się w świąteczny nastrój. Poza tym miło będzie się budzić i od razu włożyć swoje stopy do dużych i cieplutkich kapci.





Cropp
49.99







House
39.99






Sinsay
19.99









H&M
59.90










5. Sweterek / Bluza
Ostatnią moją propozycją na świąteczny prezent jest sweterek lub bluza świąteczna, jestem pewna że osoba która dostanie taki podarunek z chęcią będzie go nosić i z pewnością będzie jej w nim ciepło.







Sinsay
99.99








House
99.99








Sinsay
69.99






House
89.99














Chciałabym serdecznie poinformować że założyłam specjalnie dla was snapa abyście mogli mnie bliżej poznać, postanowiłam że przez grudzień będzie pełnił formę "Vlogmas-ów" mam nadzieję że spodoba wam się taka forma odliczania do Wigilii. Piszcie w komentarzach co wy podarujecie swoim bliskim na Mikołajki.


Nazwa: dominikamista


12 komentarzy:

  1. Wspaniałe rzeczy :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze są te rzeczy <3 Bardzo spodobały mi się kubeczki i sweterki :)

    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/11/denerwuje-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne!:)
    Składa się, że ja byłam nie tak dawno w Home&you i widziałam te rzeczy, tak samo z sinsayem! ♥
    Piękne rzeczy!
    OD razu mówię już sto lat! ^^
    Pozdrawiam, obserwuję :)
    http://causeilovetodream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłów wiele, ale ja i tak wolę bardziej spersonalizowane prezenty
    :)
    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, kapcie to najlepsze co może być *U* :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne kubki sama chciałabym taki dostać *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super post!

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    .
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahaha kubki z H&Y są świetne! Można się uśmiechnąć, gdy tylko coś takiego się zobaczy. Ja od chłopaka zażyczyłam sobie statyw, bo co roku kupuje mi sweterki! Moja szafa jest pełna sweterków.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Same przydatne i przeurocze rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chce takie sweterki :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. skarpety świąteczne ?- moje ulubione!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń