niedziela, 28 sierpnia 2016

28.08.2016

Cześć wszystkim jak wam mijają ostatnie dni wakacji mi bardzo ciekawie i staram się je wykorzystać jak tylko mogę, pomimo tego że doskwiera mi mały stres przed nową szkołą i klasą, bo w końcu zaczynam nowy rozdział w moim życiu zwany "liceum". Mam nadzieję że będę dobrze wspominała ten okres mojego życia, tak jak dobrze wspominam "gimnazjum" i osobiście uważam że był to jak na razie najlepszy rozdział z mojego życia, pomimo chwilowych smutków i problemów. Dlatego do nowego rozdziału mojego życia zmierzam z pozytywnym myśleniem, postanowieniami i lekkim stresikiem. :)














1 komentarz:

  1. Też idę teraz do szkoły średniej, ale do technikum. Bardzo tęsknię za moim gimnazjum i ciężko będzie mi się przestawić :( Powodzenia w nowej szkole!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń