21.08.2016

Hejka wszystkim, jak wam mijają wakacje mi bardzo dobrze. Jak wiecie z poprzedniego posta byłam na obozie WOPR, muszę przyznać że był super, pomimo tego że nie byłam do końca przekonana. Poznałam tam świetnych ludzi i miałam super ekipę, z pewnością nigdy tego nie zapomnę. W czasie wyjazdu miałam wiele przygód i nowych doświadczeń, które z pewnością utkwią mi w mojej pamięci. Muszę się wam pochwalić bo w czasie obozu odbywał się kurs na "młodszego ratownika WOPR" a następnie egzamin, który zadałam z pozytywnymi wynikami. Dni w których przygotowaliśmy się do egzaminu były jednymi z najcięższych na całym obozie, pomimo zajęć z teorii mieliśmy również zajęcia praktyczne, które były bardzo ciężkie ( trwały od rana do wieczora i mieliśmy tylko przerwy na jedzenie ). W czasie naszego pobyty na obozie trafiliśmy na festyn ziemniaka i kapusty, na którym się świetnie bawiliśmy, w końcu po kilku latach zjadłam watę cukrową ( była przepyszna ). No dobra dosyć gadania o moim obozie zapraszam do zdjęć z sesji. :)













Fotograf: Ola

Komentarze

Prześlij komentarz

FOLLOWERS

Instagram

Popularne posty