niedziela, 17 lipca 2016

Moje Top 10 Wakacyjnych hitów 2016 #1

Cześć!! Przychodzę do was z pierwszą częścią moich top 10 wakacyjnych hitów. Oprócz piosenek które znajdują się w poście, zapraszam na mój profil na aplikacji "Spotify" i obserwowania mojej wakacyjnej playlisty " Wakacje 2016" ( mój nick: Dominika Miśta ), na którym znajdziecie jeszcze więcej muzyki której słucham i którą używam do swoich postów. 

#1 Justin Timberlake - Can't Stop The Feeling



#2 Twenty One Pilots - Ride


#3 Selena Gomez - Kill Em With Kindness


#4 Mike Perry, Shy Martin - The Ocean



#5 Flume - Never Be Like You



#6 Kygo - Stay



#7 OnePepublic - Wherever I Go



#8 Timeflies - Once in a While



#9 Galantis - No Money



#10 Alvaro Soler - Sofia



Napiszcie mi w komentarzach jakie są wasze wakacyjne hity. :)


2 komentarze: