środa, 1 czerwca 2016

Toruń 2016 - wycieczka klasowa.

W ostatnim poście wspominałam że pojechałam na dwudniową wycieczkę do Torunia, Ciechocinka i Kruszwicy. W pierwszym dniu zwiedzaliśmy Toruń i robiliśmy ozdobne pierniki ( mój nie wyszedł za pięknie :p ). Następnie pojechaliśmy do starego zamku krzyżackiego w którym mieliśmy zakupiony nocleg. Następnego dnia pojechaliśmy do Ciechocinka i Kruszwicy gdzie mieliśmy okazje zobaczyć przepiękne kwiaty, tężnie i mysią wieżę, do domu wróciliśmy około 22. Wycieczka była fajna, najbardziej podobał mi się Toruń i mysia wieża w Kruszwicy ( fantastyczny widok, szkoda że zdjęcia nie odzwierciedlają uroku tego widoku).




































15 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia, jest na co popatrzeć. Świetny post, pozdrawiam :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    Zapraszam, Podoba Ci się? = Zaobserwuj.Odwdzięczam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja około 7 lat temu też byłam na wycieczce w Toruniu i wspominam ją równie dobrze, co Ty. Fajne zdjęcia. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Nigdy nie byłam w Toruniu :(
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie byłam w Toruniu, ale w te wakacje planuję odwiedzić kilka polskich miast i może zdecyduję się właśnie na Toruń? Ładne zdjęcia ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama pojechałabym na taką wycieczkę :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiało być fajnie, ja jeszcze nie byłam w Toruniu - Jeszcze :) Heh fajny osiołek!

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Toruń jest piękny! Zazdroszczę, bo dawno mnie tam nie było ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! Mam nadzieję, że kiedyś również odwiedzę Toruń ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam tam kiedyś :) Bardzo miło wspominam takie wycieczki, teraz mi ich trochę brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny ten Toruń :) Nigdy tam nie byłam, ale chyba w końcu muszę się wybrać ;)
    Na razie, to kojarzą mi się z nim tylko pierniczki w czekoladzie, które kupowała mi babcia, kiedy byłam małą dziewczynką :D
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Do tej pory nie udało mi się namówić chłopaka na wyjazd do Torunia :<
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zazdroszczę Ci tej wycieczki, bo nigdy nie byłam w Toruniu, a po Twoich zdjęciach widać, że to piękne miasto z ciekawą zabudową.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam w Toruniu i naprawdę jest tam pięknie, miasto warte zwiedzenia.

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamuniu!! Moje miasto ❤

    http://icedaughter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie!
    shelikess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń