wtorek, 24 maja 2016

Inspiracje

Witam wszystkich, przychodzę dzisiaj do was z inspiracjami, ponieważ ostatnio ciągle przeglądam tego rodzaju posty i naszła mnie ochota abym sama taki skleciła. Muszę wam powiedzieć że jestem mega szczęśliwa bo już w poniedziałek jadę do Torunia na wycieczkę klasową na którą czekam z niecierpliwością od początku roku szkolnego, chciałabym również wam zdradzić że szykuję dla was małą niespodziankę ale o tym dowiecie się w swoim czasie :P ( pamiętajcie snapowicze mają lepiej ).















5 komentarzy:

  1. Swietne inspiracje :) Ta piosenka Ariany jest jedną z moich ulubionych :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Też bym chciała taki słoneczny pokój w takim stylu ;)
    Widzę, że inspiracje w większości modowe. Lubię połączenie pastelowych kolorów, jednak czasem noszę też kolorowe lub bardziej stonowane rzeczy. Kapelusz jest swietny!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspriacje <3
    Obserwuję:)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń