niedziela, 8 maja 2016

08.05.2016

Ostatnim czasem bardzo dużo spędzam czasu nad nauką, pomimo tego że jestem już po egzaminach gimnazjalnych. Nad książkami ślęczę bo został nam jeszcze miesiąc nauki, oprócz tego muszę jeszcze dokończyć parę zaczętych projektów, mam również dwudniową wycieczkę szkolną do Torunia, bal gimnazjalny, z czym się równają próby poloneza. Gdyby tego jeszcze było mało muszę ogarnąć z moimi znajomymi film na zakończenie roku. Bo w mojej szkole jest taka tradycja że co roku absolwenci gimnazjum ( każda klasa osobno ) tworzą film z wszystkimi wspomnieniami ze szkoły, następnie te filmy są puszczane na ostatnim apelu przed rozdaniem świadectw. Muszę przyznać że jest to fantastyczna tradycja i zazwyczaj jest pełno przy tym śmiechu i wzruszeń. Oprócz tego jestem mega zestresowana wyborem szkoły i mam lekkiego stracha że nie dostane się do mojego upragnionego liceum, nom ale trzeba spiąć tyłek do końca i ruszać na podbój nowej szkoły. Na szczęście pomimo tego że jestem mega zajęta znajduję czas na taniec, śpiew, ćwiczenia i oczywiście udzielanie się w internecie, gdyby nie moje zainteresowania była bym wielkim kłębkiem nerwów. 















Kutrka - Sinsay
Bluzka - Sinsay
Spodnie- Orsay
Trampki- No name 

6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniec roku, a nauki jak w połowie roku! Mam wrażenie, że teraz nauczyciele próbują na siłę robić nam sprawdziany, kartkówki, zadawać dużo pracy domowej, aby tylko wstawić jakies oceny. Taka piękna pogoda za oknem, a tu trzeba wkuwać!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również ogrom nauki... No, ale cóż poradzić. Z tego, co liczę, za czterdzieści kilka dni wakacje - powód od szczęścia! Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fryzura :)


    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń