Common White Girl Tag.

Hejka wszystkim!!! Przepraszam że mnie nie było, ale to z powodu tego że, ledwo co wróciłam po feriach do szkoły miałam mały wypadek na wf i chodziłam dwa tygodnie o kulach. Muszę przyznać że był to dla mnie trudny okres bo nie miałam ochoty na nic, byłam na siebie zła za to co się stało i za to że jestem totalną niezdarą, ale to dzięki tej sytuacji dowiedziałam się komu tak naprawdę na mnie zależy. Moi przyjaciele i rodzina wspierali mnie i poprawiali humor. Przez tą całą sytuację również nie miałam kiedy i jak zrobić zdjęcia, a z jednej strony nie chciałam pokazywać się w takim stanie. No ale koniec tego wróciłam pełna energii i pomysłów na bloga. Chciałabym was również zaprosić na mojego snapa " dominikamof " którego specjalnie dla was założyłam.:)



1. Ulubiony napój z Starbuks'a.
Jeszcze nigdy nic nie piłam w Starbuks.

2. Ile czasu zajmuje ci przygotowanie się rano do szkoły?
Różnie to bywa ale tak ze wszystkim to od 30 min do 1 godz.

3.  Ile "selfies" robisz dziennie?
To zależy od dnia i mojego humoru i tego czy mnie coś zainspiruje.

4. Czy masz Instagrama?
Tak mam : Klik

5. Używasz słów " LOL" i "OMG", na głos?
Tak ale bardzo rzadko.

6. Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?
Oczywiście że tak.

7. Instagram, Tweeter czy Tumblr?
Osobiście uważam że Instagram bo mnie strasznie inspiruje.

8. Jesteś rasistką?
Nie, jestem bardzo tolerancyjną osobą.

9. Jak spędzasz większość swojego czasu?
Szkoła.. nauka.. rodzina.. znajomi.. blog.. internet.. jedzenie.. ćwiczenia..

10. Jak często malujesz paznokcie?
Paznokcie maluję tylko w wakacje bo w ciągu szkoły nie mam na to czasu.


11. Jesteś zakupocholiczką?
Wydaje mi się że raczej nie, ale uwielbiam chodzić na zakupy!!

12. Jaki film oglądałaś tysiące razy?
LOL, Mama mia, Wredne dziewczyny, Step up, Gwiazd naszych wina.

13. Czy posiadasz dużo ubrań?
Osobiście uważam że mogłabym mieś ich więcej. :p

14. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed jedzeniem?
To zależy od potrawy i tego czy ładnie wygląda.

15. Robisz codziennie makijaż?
Nie, makijaż robię wtedy kiedy mam po prostu ochotę być pomalowana, albo jest to wymagane.

16. Jak oceniasz swoje oceny w szkole?
Są dobre i jestem z nich dumna.

17. Jak często stylizujesz swoje włosy?
Bardzo rzadko, bo zazwyczaj je tylko upinam albo są rozpuszczone.

18. Czy zawsze wyglądam "wyjściowo"?
Niestety nie. :P

19. Co robisz z ciuchami których już nie nosisz?
Oddaje je albo wyrzucam.

20. Czy jesteś wegetarianką?
Nie, nie jestem  i podziwiam ludzi którzy są.


Serdecznie zapraszam wszystkich do zrobienia tego tagu na swoim blogu ( dajcie linka w kom.) i zapraszam do komentowania mojego bloga. :)

Komentarze

  1. Świetne odpowiedzi :)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty! Ślicznie wyglądasz :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ws Starbucksie piłam do tej pory same napoje na zimno, muszę w końcu zamówić jakąś typową kawę, ale nauczyłam się jednego za każdym razem gdy pani z obsługi mnie pyta odpowiadać nie, wtedy kawa wyjdzie faktycznie za tyle ile jej cena wynosiła w menu.
    Pozdrawiam :) differentdiamond.blogspot.com klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tag :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że tag CWG jest chyba najlepszym tagiem. Pytania są typowo babskie i dosyć ciekawe i w sumie mnie, dziewczynie, naprawdę się go miło czyta.

    Wpadaj na DROBIAZG

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post <3 widać że włożyłaś w niego dużo pracy
    Śliczny wygląd bloga :* i meega zdjęcia
    Czekam na kolejny wpis <3 Pozdrawiam cieplutko

    Zapraszam na konkurs - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Woww, piękne zdjęcia! ♥ Tak w ogóle to śliczny wygląd, będę wpadać częściej!
    Zapraszam do mnie, powróciłam do blogowania!
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten tag, dodałaś śliczne zdjęcia :') x
    FrenchFriesSmile

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie, blog o podróżowaniu oraz coś nowego o pomocy dla innych: http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com/2016/03/pomagajmy.html :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia. Ładna z Ciebie dziewczyna i co najważniejsze nie jakaś tapeciara :)

    velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Widać, że blogowanie to twoja pasja.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

FOLLOWERS

Instagram

Popularne posty