czwartek, 28 stycznia 2016

Podsumowanie 2015 roku i plany na 2016! :)

Hejka oficjalnie stwierdzam że jestem najbardziej zacofaną blogerką w tej części internetu!! :P Jak się wam żyje w 2016, mi bardzo dobrze. Rocznikowo mam już szesnaście lat, chociaż nadal czuję się jak czternastolatka, czas biegnie nieustannie, niestety niemożna go zatrzymać w miejscu, dlatego pozostaje nam tylko cieszenie się chwilą, dlatego ja postaram się zebrać te wszystkie wspaniałe wspomnienia z ubiegłego roku do kupy.





Rok 2015 był niesamowity bo dokładnie 18 lutego odważyłam się założyć bloga, pamiętam to jak dziś leżałam w łóżku bo byłam chora i stwierdziłam od tak że chcę założyć bloga. Szczerze była to jedna z moich najlepszych decyzji, blog jest moim małym światem, który pragnę rozwijać i być bardziej systematyczna, niestety szkoła mi przeszkadza w moich planach co do bloga, ale co tam jak żyć to na całą parę. :P


W 2015 przeżyłam najlepsze w moim życiu wakacje których nigdy nie zapomnę! Ubiegły rok był po prostu udany pomimo wielu nieprzyjemnych zdarzeń nadal jestem tutaj i jestem taką samą osobą, przykre rzeczy zamiast mnie podłamać i zniszczyć jeszcze bardziej kreowały moją wytrwałość i osobę jaką jestem. :)

Piosenki które słuchałam chętnie w 2015 roku z moimi znajomymi (klik):


A teraz jest już 2016 rok dlatego pierwszy raz zrobiłam sobie postanowienia, pewnie się spytasz "dlaczego pierwszy raz?" a to dlatego że zawsze uważałam że jak coś zmieniać to od razu bo poco czekać jak masz wenę to po prostu wciel ją w życie ale niestety ostatnimi czasy miałam problem aby zacząć te moje pomysły albo postanowienia realizować, dlatego postanowiłam że zrobię sobie taką listę z postanowieniami na nowy rok i jak na razie niektóre spełniam, a niektóre czekają na swoją kolej. :) 

Moje postanowienia na 2016 rok:  

  • Spełnianie swoich najskrytszych marzeń.
  • Wyjazd na obóz.
  • Wyjazd na minimum jeden koncert.
  • Remont mojego pokoju.
  • Pokonanie swoich lęków.
  • Regularne ćwiczenia.
  • Zapisywanie sobie wszystkiego do kalendarza.
  • Wyjazd na festiwal kolorów.
  • Wyjazd na Meet-UP we Wrocławiu.
  • Bal trzecich klas.
  • Założenie kanału na You Tube.
  • Wyjazd na jakąś fajną wycieczkę.
  • Robienie dużo zdjęć i filmów ze wspomnieniami i nie tylko.

Chciałam jeszcze serdecznie podziękować wszystkim którzy wchodzą i czytają mojego bloga, dajecie mi mega szczęście i to dzięki wam jestem tu i dla was pisze, jeszcze raz wielkie dzięki!!! :*

21 komentarzy:

  1. Widzę, że katowałyśmy te same piosenki :D Zwłaszcza Jetta, mistrzostwo!
    Cóż, nie zostaje mi nic innego jak życzyć ci powodzenia w spełnianiu postanowień!
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog :) Czy mogłabyś kliknąć tylko w 3 linki nad zdjęciami, to dla mnie bardzo ważne http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci żeby wszystkie plany wypaliły haha! ♥ Miłego dnia!
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że wszystkie Twoje założenia zostaną w najbliższej przyszłości zrealizowane, tym bardziej kanał na youtube!
    Daj znac jak go założysz, będę oglądac :)



    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :) podobają mi się twoje posty. Obserwuje

    http://itsmenatalie00.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie jeśli Ci się spodoba zaobserwuj :) liczę na Ciebie
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia i post!
    Mam podobne postanowienia :)
    http://julia-weronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz naprawdę cudnego bloga, kochana ;) Życzę Ci, aby Twoje postanowienia na rok 2016 weszły w życie i nie były już tylko planami... Obserwuję i gorąco pozdrawiam
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. no to zyczę ci zebys spełniła WSZYSTKIE swoja cele, postanowienia i marzenia :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne plany na 2016 rok :)
    Obyś je wszystkie spełniła.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/2016/01/troche-o-uczuciach.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahhh... regularne ćwiczenia. Moje plany na każdy rok, szkoda, że nigdy nie wychodzi... :D Mam nadzieję, że Tobie uda się spełnić wszystkie plany! Powodzenia!
    Zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam, rox

    OdpowiedzUsuń
  11. Łooo no to oby plany dot. wakacji i nie tylko tego doszły do realizacji ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w realizacji planów! Sama mam podobne i jedno z nich właśnie spełniam, a mianowicie regularne cwiczenia :D Mam nadzieję, że się szybko nie poddam:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w realizacji postanowień! :*
    Obserwuję :)
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie 2015 był niezapomniany!
    Ja też czuję się ciągle 14-latką, a rocznikowo mam już 17, haha!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahah nie mów, że jesteś zacofana :D mam tak samo. Super piosenki :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Obserwujemy?
    Alicja rosemary [klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że uda ci się spełnić wszystkie twoje plany, mocno trzymam kciuki :)
    Może obs za obs? myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawie prowadzisz tego bloga, jesteś bardzo naturalną i ładną dziewczyną.
    Życzę Ci miłego blogowania :)

    zapraszam: velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O no to prawie już rok bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny blog!!
    Zapraszam do siebie :)
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń