poniedziałek, 28 grudnia 2015

Sylwestrowe inspiracje!

Hejka kochani z tej okazji że wielkimi krokami zbliża się sylwester czyli impreza na którą każdy wyczekuje, więc z tej okazji przygotowałam dla was sylwestrowe inspiracje. 


Znalezione obrazy dla zapytania stylizacje na sylwestra 2015

Znalezione obrazy dla zapytania sylwestrowe ubrania instagram

Znalezione obrazy dla zapytania fajna stylizacja na sylwestra

Znalezione obrazy dla zapytania fajna stylizacja na sylwestra

Znalezione obrazy dla zapytania fajna stylizacja na sylwestra

Znalezione obrazy dla zapytania sylwester stroje z spodniami

Znalezione obrazy dla zapytania sylwester stroje z spodniami



Pragnę wam również złożyć życzenia z okazji świąt i szczęśliwego nowego roku, oby był jeszcze lepszy niż ten! :) Zapraszam również do obserwacji mojego bloga i komentowania bo to naprawdę motywuje. :)

Dominika.

22 komentarze:

  1. każdy zestaw mi się podoba :D Szczęśliwego Nowego Roku :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły na outfity :)

    Zapraszam serdecznie do mnie..
    Bonnie Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizację! Najbardziej do gustu przypadł mi outfit z czarną sukienką z rękawem 3/4.
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te stylizacje, szczęśliwego nowego roku!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawy ! :)
    Szczęśliwego Nowego roku ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super inspiracje!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zestawy, wszystkie mi się podobają. :) Genialny post <3

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zestawy, które wybrałaś są ładne. Udanego sylwestra! Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenie czerni, bieli i złota na sylwestra :D Super inspiracje!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie jest świetne!

    Zapraszam do siebie :>
    http://owocowa-dama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog wygląda ciekawie, do tego dodajesz cudowne zdjęcia. Nie zmarnuj takiego talentu i pisz dalej! Chciałabym jeszcze przeczytać parę rzeczy spod twojej klawiatury :) Widać, że się starasz, a twoje posty czyta się z przyjemnością :D

    Wzajemna obserwacja? Wspierając się nawzajem możemy osiągnąć więcej :)
    projectad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje propozycje wyglądają bardzo ciekawie, na pewno w Sylwestra wyglądałaś cudownie! :)

    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podobała mi się chyba stylizacja pierwsza..:D
    Mam nadzieję,że Twój sylwester był udany xx
    Obserwuję i zapraszam do siebie :D

    www.swiat-oczami-brunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog. Pozdrawiam
    zapraszam do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacje ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje ! Szkoda, że widzę ten post dopiero teraz :c bardzo inspirujące:)
    zapraszam do siebie: velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  18. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń