Włosy!

Bardzo dużo osób mnie pyta o moje włosy, "Co ja robię?", "Czego używam?". To właśnie dzisiaj jest ten dzień w którym wyjawię swoją tajemnicę na ten temat. Zacznijmy od tego jaką mają wartość dla  mnie moje włosy, są dla mnie bardzo ważne, pomimo tego że momentami mam ochotę je najzwyczajniej w świecie obciąć na krótko! Ale jak przychodzi co do czego to mam problem z obcięciem pięciu centymetrów, a co dopiero z piętnaście czy dwadzieścia. Kolejną informacją dotyczącą moich skarbów jest to że nigdy ich nie farbowałam, nawet szamponetką, "dlaczego?" bo ona też niszczy włosy i to farba jak każda inna. Co nie oznacza że bym nie chciała osobiście uważam że kolorowe włosy są mega fajne. :)



No ale przejdźmy do produktów jakie używam do włosów, co miesiąc używam nowego szamponu, bo włosy się przyzwyczajają do szamponu i on po kilku miesiącach przestaje działać tak jak powinien np. zwalczać łupiesz, nabłyszczać włosy itd. Raz w roku kupuje sobie maskę lub odżywkę na włosy, bo nie czuję potrzeby używania jej częściej, poza tym nie chcę aby moje włosy były obciążone dodatkowymi preparatami.


Jeśli chodzi o to co z nimi robię to nic ( serio ) nie susze ich suszarką ( chyba że muszę), nie używam prostownicy, ani lokownicy. Jak już mam ochotę na pokręcone włoski to po prostu zaplatam je w warkocz lub zawijam w papiloty. Włosy czeszę zwykłym tangle teezerem, a spinam je różnymi wsuwkami i gumeczkami. 

 To jest właśnie mój przepis na zdrowe włosy,  jakie są wasze piszcie w  komentarzach i zapraszam do obserwowania bloga!

Komentarze

  1. Fajny blog :) Może wspólna obserwajca?

    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post. Przeczytałam od początku do końca z wielkim zainteresowaniem. Ja swoje włosy farbowałam szamponetką tylko raz (na końcówki) i już nie mam zamiaru. Były bardzo zniszczone i musiałam ściąć. Teraz zapuszczam i każdy centymetr się dla mnie liczy.

    Obserwuję i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju jakie długie włosy <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wystarczy odpowiedni szampon i odzywka ;)

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli podoba ci się blog, skomentuj, zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz cudowne włosy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też chciałabym mieć takie włoski!
    obserwujemy?
    KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne włosy! Masz rację, szamponetka to też farba i niszczy, ale mi też się kolorowe włosy podobają hahah
    Przydatny post i śliczny wygląd bloga x3
    Obserwujemy? :))
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting post! I like your hair. ;)

    Would you like to follow each other? :)
    My blog "Demilla". Welcome!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy są dosyć uciążliwe. Nie narzekam, bo są gęste, a to ważne, ale bardzo lubią się puszyć. Dlatego poza szamponem używam odżywki nivea, , którą swoją drogą polecam :D Nigdy nie farbowałam włosów, wolę naturalne kolory :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz sliczne włosy <3 Ja zbytnio nic z moimi nie robię specjalnego tylko staram się chodzić regularnie je podcinać :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje włosy są zdrowe, a przynajmniej na takie wyglądają. Moje są mocne, grube... ale się kręcą na końcach, a przy krótkich włosach źle to wygląda. Więc trochę niszczę je prostownicą, ale są tak mocne, że nie widać na nich zniszczeń. Może to też kwestia preparatów.
    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne włosy!:D
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo ładne i długie włosy. A co do pielęgnacji masz całkowitą rację.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama chciałabym mieć tak piękne włosy jak ty :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie dziwne ze pytaja, sliczne wlosy!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super post!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne włosy, cudny kolor. :>
    Ja z długością moich włosów mam tak samo mam ochote je obciąć ale nie moge nie wiedząc czemu. :D
    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też staram się nie niszczyć włosów i to najlepszy sposób na zdrowe i ładne włosy moim zdaniem :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz cudowne włosy, ja też chciałabym mieć tak długie :)
    Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz cudowne włosy! Ja również nigdy nie farbowałam włosów (nawet szamponetką) bo nie chcę ich niszczyć! :)
    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. pozazdrościć Ci tych pięknych włosów!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie to wygląda, masz niesamowite włosy :3

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. ah, świetne są! ja mam problem z wypadaniem włosów, chyba stosowałam już wszystkiego i nic.
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  25. jejku codowny post !
    czekam na wiecej
    oby tak dalej
    bede zagladac tutaj czesciej !
    obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ja zazdroszczę wszystkich, którzy mają długie i piękne włosy.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

FOLLOWERS

Instagram

Popularne posty