Halloween

Halloween jest to święto które wzbudza wiele kontrowersji. Ja osobiście nie mam nic do tego święta, bo to święto jak każde inne. Dlatego w halloweenową noc urządziłam z moimi przyjaciółkami (Natalką, Olą, Weroniką i Wiktorią)  imprezkę z nocowaniem, było fantastycznie, zrobiłyśmy sobie halloweenowy makijaż i zjadłyśmy tone słodyczy (na stówę przybyło na ze 10 kg. ;) ). W czasie nocowania obejrzałyśmy dwa horrory : "Paranormal Activity" i "Stay Alive", co było dla mnie nowością bo ja nie oglądam horrorów, bo potem się mega boje i nie mogę zasnąć. Bardziej mi się spodobał "Stay Alive" bo był ciekawy i w sam raz dla mnie. Nie spałyśmy Bardzo długo, poszłyśmy spać około 6.00 nad ranem a przed tym bardzo długo rozmawiałyśmy i żartowałyśmy. Bardzo dobrze wspominam tegoroczne Halloween i czekam na powtórkę.

Dominika.

Komentarze

  1. Fajnie, że się super bawiłyście! Ja oglądałam całą noc horrory z chłopakiem :D

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne makijaże. Ja też urządziłam z moją koleżanką nocowanie. Na pewno świetnie się bawiłyście :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście bardzo lubię to święto,jednak szkoda,że w Polsce nie jest ono tak popularne jak np. w USA :/
    A&W

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy makijaż :)

    Zapraszam na mojego bloga : twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh ja też się boję horrorów. Fajny makijaż :-)
    http://gloriousdolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog.. podoba mi się :)

    Zapraszam też do mnie :)! może wspólna obserwajca?

    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie obchodzę halloween ale fajny makijaż :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna charakteryzacja !

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię Halloween i widzę, że Wy również go bardzo ciekawie spędziłyście ;D
    Pozdrawiam, Krystian :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię Halloween i widzę, że Wy również go bardzo ciekawie spędziłyście ;D
    Pozdrawiam, Krystian :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z okazji Halloween poszłam na horror do kina :) Miałam się też spotkać z koleżankami, ale nie wyszło.
    ~ ~ ~ ~ ~ ♥ I'm Dollka BLOG ♥ ~ ~ ~ ~ ~

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post!
    Uwiebiam halloween, jednak w tym roku nie wyszło.
    Pozdrawiam ciepluutko i zapraszam do mnie ♥

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, tematyczny post ! :) Ja akurat za halloween nie przepadam ale wiadomo :)
    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Halloween nie obchodzę, ale lubię o nim poczytać i pooglądać takie zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny make up halloweenowy.
    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna charakteryzacja!
    Czy mogłabyś poklikać u nas w linki?Bardzo prosimy <3
    Ponieważ staramy się o pierwszą współpracę :)
    fashion--twins.blogspot.com

    pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i śliczne zdjęcia!:)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cóż świeczki + dynie = halloween =jesień
    pozdrawiam madamekarolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

FOLLOWERS

Instagram

Popularne posty