Powrót!!

Hejka kochani tęskniliście? Bo ja bardzo, nie było mnie tu aż miesiąc, przez który sporo się działo. Obecnie jestem mocno przeziębiona i siedzę w domu. Dzięki temu mam w końcu czas na popisanie troszkę do was. :)


We wrześniu zaczęłam uczęszczać do trzeciej klasy gimnazjum, co jest związane z ciągłą nauką i przygotowaniem się do egzaminu trzecioklasistów, a oprócz tego mam zamiar wziąć udział w zdolnym ślozaku z przyrody co też wiąże się z nauką. Oprócz nauki były też chwile odpoczynku. Byłam na weselu i miałam dyskotekę szkolną, dzięki którym w końcu troszkę się wyluzowałam i naładowałam baterie na szkolne dni. Również w tym roku zaczęły się moje przygotowania do bierzmowania które odbędzie się  w przyszłym roku. Wisienką na torcie tych wszystkich zmian jest to że tydzień temu ścięłam włosy co nie było to dla mnie łatwe bo kocham mieć długie włosy ale niestety ścięcie ich było koniecznością aby były zdrowe. Wiem że jeszcze do wakacji zostało aż dziewięć miesięcy ale mam dla was zdjęcia które zostały porobione w czasie moich wczasów w Bułgarii. Serdecznie zapraszam i do zobaczenia w kolejnym poście. :*

Ta piosenka bardzo kojarzy mi się z tego rocznymi wakacjami ponieważ cały czas słuchałam ją z moimi przyjaciółmi. :)





Komentarze

  1. Fajnie że wróciłaś na bloga
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej piosenki, ale posłucham. Co do zdjęć bardzo fajne i zaobserwowałam twojego bloga. :)

    scarlett-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ja w bulgarii bylam rok temu z chlopakiem i przyjaciolmi - niesamowite miejsce :D owodzenia w trzeciej klasie :)

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że wróciłaś, czekamy na wiecej postów!


    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

FOLLOWERS

Instagram

Popularne posty