Wakacyjny Tag!

Hej! Hej! Chciałabym oficjalnie ogłosić że wracam do blogowania! W końcu mam naprawiony komputer, a to się równa z regularnymi notkami na moim blogu, chciałabym was przeprosić za to że nic nie pojawiało się na moim blogu. No ale dość zbędnego gadania, przygotowałam dla was wakacyjnego taga. Jak pewnie zauważyliście został nam jeszcze tylko miesiąc wolnego, wiec mam nadzieję że dobrze wykorzystacie ten czasz, a tak przy okazji chciałabym wam podziękować za 2 000 wyświetleń na moim blogu!! :)
 Zapraszam do przeczytania tagu:

1. Ulubione lody?

Nie mam ulubionych, ja tak bardzo kocham lody że mogę każde zjeść.

2. Ulubiony owoc?

Mam ich kilka, a są to truskawki, poziomki, banany i melony.

3. Morze, jezioro czy basen?

Morze i basen.

4. Sandały czy klapki?

To zależy, ale raczej klapki.

5. Wieczorne czy poranne spacery po plaży?

Wieczorne bo morze jest wtedy cieplutkie i wieje bardzo przyjemny wiaterek.

6. Lubisz się opalać?

Nie za bardzo, wolę popływać a książkę mogę poczytać wieczorem albo przy dobrej kawie lub herbacie.

7. Ulubiony lakier do paznokci?

Nie mam bo w wakacje maluję paznokcie na różne kolory.

8. Jednoczęściowy czy dwuczęściowy strój?

Dwuczęściowy.

9. T-shirt czy top?

T-shirt.

10. Spódnica czy sorty?

Szorty bo są praktyczniejsze.

11. Sukienka czy spódnica?

Sukienka.

12. Upał czy ciepło?

Ciepełko.

13. Basen otwarty czy zamknięty?

Otwarty bo szybciej się wysycha i jest przyjemniej.

14. Jaką formę sportu preferujesz w wakacje?

Bieganie i chodzenie po górach.

15. Trampki wysokie czy niskie?

Oczywiście że niskie.

16. Ulubiony napój orzeźwiający?

Lemoniada.

17. Ulubiony zestaw na bardzo upalny dzień?

Croptop, spódniczka i klapki

18. Gdzie zamiarzasz spędzać wakacje?

Jak na razie w domu ze znajomymi, a w drugiej połowie miesiąca jadę na wczasy.

19. Jak uważasz czy wakacje to sezon blogowania?

Jak najbardziej bo wtedy można porobić zdjęcia na zewnątrz i nie trzeba się ciepło ubierać.

20. Molo czy plaża?

Jak najbardziej plaża.

21. Jaki rodzaj ludów preferujesz?

Jak wspomniałam każde ale chyba najbardziej sorbety lub w kubeczkach.

22. Na plaży lub basenie koc czy ręcznik?

Zdecydowanie koc.

23. Gril czy ognisko?

Ognisko bo jest wtedy fajny klimacik.



Oto cały tag mam nadzieję że wam się podobał. Serdecznie zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga, jak i również zachęcam do wykorzystania tego tagu na swoim blogu.


★★★★★
Dominika.

Komentarze

  1. ciekawy post, można sie czegoś dowiedzieć o Tobie :)
    Liczę że zajrzysz też do nas: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post
    Would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uwielbiam melony :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, bardzo miło mi się czyta twoje posty :D
    Zapraszam do mnie ---> http://julkaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam truskawki! :D
    Świetny tag <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wolę pływać niż się opalać! Melony są cudowne!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i czekam na opinie! http:/teenzoom.blogspot.com
    Serdecznie pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ognisko jest super :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie ci idziee to blogowanie oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

FOLLOWERS

Instagram

Popularne posty