środa, 26 sierpnia 2015

Moje 5 ulubionych youtuberek!

Siemka! Mam dzisiaj dla was kolejnego posta z seri " Moje #5 ulubionych ... ". Dzisia na celowniku pojawią się youtuberki, może dzięki mnie któraś z z nich was zaciekawi. :)

Litelmooonster96 - Andżelika Mucha
Znalezione obrazy dla zapytania andżelika mucha
Alex There - Ola
Znalezione obrazy dla zapytania alex there
Ssarusska - Sara
Znalezione obrazy dla zapytania ssarusska
MyLifeAsEva - Eva Gutowski
Znalezione obrazy dla zapytania eva gutowski
Meredith Foster
Znalezione obrazy dla zapytania meredith foster
To na tyle miałam spory problem aby wybrać kilka bo subskrybuje bardzo dużo youtuberek zagranicznych i polskich. Napiszcie mi w komentarzach wasze ulubione youtuberki, pozdrawiam. :)
Dominika.


5 komentarzy:

  1. Też oglądam: Alex there Mylifeaseva. Zapraszam do mnie. http://rblvck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam wszystkie, moją jest Alex There, Ola :)
    Angelika pisze się przez G :D

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i również je lubie :))
    Klikniesz. Linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie lucyandlucy oraz wobecobiektywu :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam zobaczyć Ole z kanału lastdream :) Jest przesympatyczną dziewczyną, wartą oglądania :D

    OdpowiedzUsuń