wtorek, 2 czerwca 2015

Ostatni miesiąc szkoły!!

Hejka Kochani! Jak Wam minął jeden z najfajniejszych dni w roku? Bo mi fantastycznie! Nie dlatego, że dostałam od rodziców prezent ale dlatego, że wczoraj był 1 czerwca, czyli pierwszy dzień ostatniego miesiąca szkoły. Pomimo tego, że bardzo lubię szkołę czekam z niecierpliwością na ostatni szkolny dzwonek oznajmiający rozpoczęcie się wakacji. Ogólnie zostało mi równe dwa tygodnie do wystawienia ocen a 15, 16 i 17 czerwca jadę na wycieczkę klasową do Szklarskiej poręby czego nie mogę się doczekać. W czerwcu jest święto mojej szkoły a moja klasa przygotowuje
apel, który będzie dość nietypowy. Pojawią się konkursy : będziemy wybierać najładniejszą księżniczkę i księcia lub rycerza spośród klas, będziemy tańczyć i zrobimy przedstawienie. Najbardziej cieszę się z tego, że niedługo będzie już koniec ze sprawdzianami, kartkówkami a przede wszystkim koniec z nauką! Nie mam sprecyzowanych planów na wakacje poza świetną zabawą, odpoczywaniem i nabieraniem sił przed nadchodzącym rokiem szkolnym. Jak już wspomniałam wczoraj był pierwszy czerwca, więc chcę Wam życzyć wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta.
Dobra, to na tyle, do zobaczenia w przyszłym poście. Pa pa.

Dominika. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz