wtorek, 7 kwietnia 2015

Only one word.

Witajcie kochani jak wam mineły święta bo mi bardzo fajnie, w końcu się spotkałam z prawie całą rodziną w jednym miejscu. Przy okazji chciałam wam złożyć Bardzo spóźnione życzenia wielkanocne ale płynące prosto z serca więc prawdziwe i wartościowe: " Życzę wam wesołych świąt, pełnych miłości, spokoju, szczęścia i oczywiście lanego dyngusa". No ale teraz skupmy się na tagu o tytule " Only one word" - " Tylko jedno słowo". Tag polega na tym aby ja każde pytanie odpowiedzieć tylko jednym słowem, więc zapraszam do czytania dalej.




  1. Gdzie jest twój telefon? : Biurko.
  2. Twoje włosy? : Rozpuszczone.
  3. Twój ulubiony przedmiot materialny? : Mp3.
  4. Pokój w którym teraz jesteś? : Sypialnia.
  5. Kim chciałabyś być za 10 lat? : Studentką.
  6. Co masz na sobie? : Ubranie.
  7. Twoje życie? : Ciekawe.
  8. Twój nastrój? : Dobry.
  9. Twój przyjaciel? : Wspaniały.
  10. O czym teraz myślisz? : Blogu.
  11. Czego teraz słuchasz? : --->
  12. Wymarzona praca? : Kosmetyczka.
  13. Za oknem? : Słońce.
  14. Wakacje? : 80
  15. Miłość? : No pewnie.
  16. Ulubione zdjęcie? :  Ładne 


To chyba na tle, napiszcie mi czy tag się wam podobał i podlinkujcie ja sami użyjecie do swoich blogów, do następnego!

Dominika.

4 komentarze:

  1. Ja świąt w ogóle nie czułam :)

    http://ibyslla.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na notkę, jednak lubię bardziej rozbudowane odpowiedzi :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł na posta :) i lubię tą piosenkę!

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam blogowanie, zależy mi na kometarzach, motywuje mnie to bardzo! Jak ci się spodoba, to miło jak zaobserwujesz! http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i daj znać że moja kolej :)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń