Liebster Blog Award

Hejka kochani! Przepraszam Was, że mnie tak długo nie było. Ale no wiecie: szkoła, w której został już tylko miesiąc nauki i chciałabym maksymalnie podciągnąć oceny. Zostałam nominowana do zrobienia Liebster Blog Award, więc postanowiłam je zrobić.
Więc zapraszam:

1. Twoja pasja? 

Bardzo lubię robić zdjęcia, interesuję się modą, kocham taniec i muzykę. Uwielbiam też oglądać filmiki na YouTube. Moim ulubionym zajęciem jest wychodzenia na dwór z przyjaciółmi.

2. Lubisz czytać książki?

Lubię czytać książki jednak nie zbyt często mam na to czas. Moją ulubioną serią książek jest seria "Pretty Little Liars"- Sara Shepard oraz "Moje życie na ekranie"- Kimberly Greene. W dzieciństwie moją ulubioną książką była "Martynka"- Gilbert Delahaye.

3. W jakich filmach gustujesz? 

Moimi ulubionymi gatunkami filmowymi są: komedie, komedie romantyczne, (w pewnym sensie) romanse, science -fiction, dramaty. I filmy obyczajowe dotyczące życia nastolatków, muzyki i tańca. Moimi ulubionymi filmami są: "LOL", "Gwiazd naszych wina" i "Wytańczyć marzenia"

4. Ulubiony przedmiot (materialny)

Z jednej strony łóżko ponieważ na nim spędzam większość czasu, odrabiam lekcje, śpię itp a z drugiej strony telefon ponieważ zawsze go trzymam przy tyłku (pozdrawiam moją mamę, która się przez to denerwuje)

5. Masz rodzeństwo?

Tak, mam młodszego o rok brata, który ma na imię Adrian. Mamy większość wspólnych znajomych, Adrian jest bardzo fajnym bratem ponieważ wiem, że nigdy nie powie nikomu moich sekretów i bardzo się przyjaźnimy. Ale czasem mnie denerwuje i często się kłócimy (żeby nie było idealnie)

6. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

Zaczęłam pisać bloga ponieważ zainteresowałam się tym. Ogólnie moim marzeniem było to aby mieć bardzo popularnego bloga co sprawiało by mi ogromną radość.

7. Co motywuje cię do napisania posta? 

Bardzo motywują mnie komentarze i sprawiają, że jestem z siebie zadowolona bo widzę, że podobają się Wam moje posty.


To chyba na tyle, dziękuję za przeczytanie mojego posta i zapraszam do komentowania :)


Dominika

Komentarze

  1. Kocham Pretty Little Liars!

    Zapraszam do nas :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog Dominiko <3 jestem z Ciebie dumna <3 i to zdjęcie z żywieniowych XD jest świetne <3 :**

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie tu u Ciebie:)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do siebie:

    http://kamkaaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

FOLLOWERS

Instagram

Popularne posty