poniedziałek, 2 marca 2015

About me.

Cześć przychodzę dzisiaj do was z tagiem pod tytułem " About me" ( O mnie ), dzięki któremu będziecie mogli mnie lepiej poznać. Zapraszam do czytania!

1. Jak masz na imię? : Dominika
2. Kiedy masz urodziny? : 3 Grudnia
3. Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie? : Piosenkarka lub zawodowa tancerka.
4. Czy masz chłopaka? : Nie.
5. Czego słuchasz? : Prawie wszystkiego, tylko nie rapu i disco-polo.
6. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno? : Do mamy lub przyjaciółki.
7. Ulubione jedzenie? : Nie mam ulubionego, lubię dużo potraw, mogę wymienić czego nie lubię: rukola i cukierki !
8. Ulubiona część garderoby? : Leginsy, T-shirt, sukienki, trampki, skarpetki.
9. Czy masz zwierzaka? : Tak, świnkę morską.
10. Ulubione miejsce? : Latem bale na polu, a zimom mój pokój.
11. Czy masz drugie imię? Jak tak to jakie? : Na drugie imię mam Agata.
12. Ulubiony przedmiot w szkole? : W-F, polski, grafika komputerowa, biologia.
13. Ulubiony napój? : Herbata <3
14. Czy uprawiasz jakiś sport? : Robię codziennie ćwiczenia na brzuch i jak jest ciepło to biegam.
15 Ulubiona książka? : "Moje życie na ekranie" - Kimberly Greene
16. Ulubiony kolor? : Nie mam.
17. Czy kiedykolwiek byłaś zagranicą? Ile razy? : Tak, nawet nie wiem.
18. Masz rodzeństwo? : Tak, mam brata.
19. Ulubiona restauracja? : Dagrasso.
20. Czy lubisz szkołę? : Tak i to bardzo!
21. Ulubiony youtuber? : reZi
22. Jaki masz telefon? : Samsung Galaxy S3
23. Ulubiony film? : Lol, Gwiazd naszych wina.
KONIEC!

Dominika.

1 komentarz:

  1. Też uwielbiam Gwiazd naszych wina i Lol *-* świetny post :)

    OdpowiedzUsuń