Moje ulubione filmy z 2014r!

Cześć kochani ostatnio tak myślałam o czym wam tu popisać i wpadłam na pomysł że przedstawię wam moje ulubione filmy które obejrzałam w 2014. Wiem że już mamy marzec 2015, ale po prostu mam ochotę się z wami nimi podzielić, a nóż podsunę wam film na piątkowy wieczór, no dobra to zapraszam do czytania!

1.The Fault In Uur Stars.
Po polsku "Gwiazd Naszych Wina", film jest ekranizacją powieści Johna Grenna, która nosi ten sam tytuł co film. Fabuła filmu opowiada o dwójce nastolatków Hazel i Gasie, którzy obydwoje chorują na raka.Poznali się na spotkaniu grupy wsparcia dla ludzi chorujących na różne nowotwory, a połączyła ich miłość do książek.


2. Lol.
Amerykański film reżyserii Lizy Azuleos opowiadający o 15-letniej Loli która niedawno zerwała ze swoim chłopakiem, co sprawia że dziewczyna zaczyna mieć problemy z narkotykami, i zaczyna coraz więcej myśleć o seksie. W tym czasie nom stop kłóci się z mamą która zmaga się z rozwodem.


3. Love Rosie.
Po polsku " Na końcu Tęczy", wyreżyserowany przez Chrystiana Ditter. Film opowiada o Rosie i Alexie którzy znają i przyjaźnią się od dzieciństwa, jednak ich przyjaźń zostanie wystawiona na próbę, ponieważ Alex wyjeżdża do Ameryki na studia.Czy ich przyjaźń przetrwa wiele lat i kilometrów rozłąki?


4. Divergent.
Po polsku " Niezgodna", wyreżyserowany przez Nelia Burgera, jest to adaptacja pierwszej części trylogi Veroiniki Roth. Film opowiada o czasach w których panuje wojna, więc z tego powodu ludzie zostali podzieleni na pięć frakcji, dlatego każdy nastolatek musi przejść test który pokaże do której frakcji powinien należeć, ale gdy według testu nie pasujesz do żadnej z frakcji zostajesz Niezgodnym i grozi ci odrzucenie przez społeczeństwo. Właśnie w takiej sytuacji znajduje się Beatrice, czy uda jej się uciec i znaleźć drogę do podziemnego świata.


5. If I Stay.
Po polsku " Zostań jeśli kochasz" , wyreżyserowany przez R. J. Cutler. Film opowiada o Mi nastolatce która kocha muzykę, ale pewnego dnia ją i jej rodzinę spotyka nieszczęśliwy los. Mają wypadek samochodowy, na wskutek którego Mia jest ciężko ranna i na jeden dzień zostaje zawieszona między życiem a śmiercią, musi wybrać po której zostanie stronie?


No, to moje top 5 filmów obejrzanych w 2014r. a jakie są wasze ulubione filmy zapraszam do komentowania, a tak w ogóle dziękuję za ponad 500 wyświetleń i tyle miłych komentarzy pod ostatnim postem!!

Dominika.

Komentarze

  1. Świetne propozycje, moim hitem z zeszłego roku był Grand Budapest Hotel :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne filmy ☺
    *Ponieważ 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne filmy ☺
    *Ponieważ 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę pooglądać "Love Rosi"

    świetna notka !
    zapraszam do siebie pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  5. ciekawe notki <3
    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3
    zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy :)
    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję,bardzo mi się podoba twój blog
    była bym wdzięczna gdybyś POKLIKAŁA - z góry dziękuje :) <3
    http://photo-kinga.blogspot.com/2015/03/wiosna.html#comment-form PROSZĘ !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubię te filmy :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Daj znać u mnie :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

FOLLOWERS

Instagram

Popularne posty